یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » برنامه‌ریزی برای فروش زرشک تازه خراسان جنوبی 

دبیر کمیته تولید کنندگان جشنواره ملی زرشک:

برنامه‌ریزی برای فروش زرشک تازه خراسان جنوبی 

کد خبر: 1775

دبیر کمیته تولیدکنندگان و بخش خصوصی جشنواره ملی زرشک خراسان جنوبی گفت: برنامه‌ریزی مناسبی برای فروش زرشک بی دانه خراسان جنوبی در نقاط مختلف کشور انجام شده است.

رخدادشهر: سید حسن رضوی گفت: برنامه‌ریزی مناسبی انجام شده تا در زمان برگزاری جشنواره ملی زرشک و بعد از آن زرشک بی دانه خراسان جنوبی در استان‌های دیگر کشور به فروش برسد.

وی افزود: شرکت تشکل‌های مرتبط با تولید زرشک استان علاوه بر حضور در غرفه‌های نمایشگاه افتتاح جشنواره ملی زرشک در روستای افین، در غرفه‌های نمایشگاه‌های جشنواره زرشک در پنج شهرستان خراسان جنوبی هم شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به این که زرشک تازه خریداری شده از کشاورزان استان در میادین میوه و تره بار دیگر استان‌ها برای فروش عرضه می‌شود، بیان داشت: در ایام برگزاری جشنواره ملی زرشک در قالب غرفه‌ای در فرودگاه کاوه مرکز استان زرشک و دیگر محصولات کشاورزی استان برای فروش عرضه می‌شوند.

رضوی ادامه داد: همچنین در فرودگاه بین‌المللی مهر آباد تهران هم در روزهای برگزاری جشنواره ملی زرشک، تبلیغات در خصوص محصولات مرتبط با زرشک برای آشنایی هر چه بیشتر مسافران داخل و خارج از کشور انجام می‌شود.

مهر نوشت، وی با اشاره به این که در غرفه‌های روستا بازار بلوار شهدای عبادی مرکز استان و روز بازارهای شهرداری بیرجند هم زرشک تازه برای فروش عرضه می‌شود، ادامه داد: در میادین میوه و تره بار تهران و خراسان رضوی و شبکه شرکت‌های تعاونی کشور هم زرشک تر ارائه می‌شود.

وی درباره دیگر برنامه‌های کمیته تولید کنندگان و بخش خصوصی جشنواره ملی زرشک گفت: در مدت برگزاری این جشنواره دانش آموزان و دانشجویان از انبارهای تعاونی روستای استان، مراکز بسته بندی بهداشتی زرشک، کارخانه‌های فرآوری محصولات مرتبط با زرشک و غیره بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید